07/12/2012

Manhã de sexta-feira com a nutrição Herbalife!

Hoje vou partilhar como meu dia começou, já uso a nutrição da Herbalife faz 6 anos, e cada dia, é bom demais.
Nutrição da manhã:
Bebida de Concentrado de Aloes sabor a manga, junto com as pastilhas de Farelo e Ervas e Complexo Multivitamínico (Fórmula 2).
Depois preparei o meu batido de Biscoito e Nata no shaker, e enquanto bebia o shake tomei 2 guaraná para regular os meus níveis de energia e concentração ao longo do dia.
A meio da manhã, sempre acompanhado de água, tomei 1 ThermoComplete (TC), um dos meus produtos favoritos, uma combinação de plantas, com alto valor nutricional á base de chá verde e cacau, conhecidos pelas suas propriedades energéticas. contém também Erva-Mate que contribui para estimular o metabolismo. 

Como me sinto? 
Leve, concentrado, com energia para viver esta sexta-feira no meu melhor, passados todos estes anos usando esta nutrição, ainda me surpreendo, com os resultados, o bem-estar, a energia e boa disposição que só com uma boa nutrição e os suplementos certos se consegue. Hoje, mais uma vez, estou feliz e em forma!
Obrigado Herbalife!


Today I will share how my day started, I use Herbalife's nutrition for 6 years, and every day is a wonderful day.

Morning Nutrition:
Aloes Drink Concentrate mango flavor, along with Fiber and Herbs tablets and Multivitamin Complex (Formula 2).
After prepared my Cookies and Cream shake, and while drinking I took 2 guarana tablets  to regulate my energy levels and concentration throughout the day.
The mid-morning, always accompanied by water, took one ThermoComplete (TC), one of my favorite products, a combination of plants with high nutritional value, based on green tea and cocoa, known for their energetic properties, TC also contains Yerba Mate which helps to stimulate the metabolism.

How do I feel?
Light, focus, with energy to live this Friday at my best, after all these years using this nutrition, I even surprised me with the results, wellness, energy and good humor that only with good nutrition and certain supplements you can achieve. Today, once again, I'm happy and fit!
Thank you Herbalife!

Did you had your shake today?

To order products or ask for more informations, contact me. 

Rodrigo Ferreira de Ribeiro
ribeirorod@gmail.com
Skype: rodrigoferreiraderibeiro
+351 917143167
+351 963221990

Herbalife Independent Distributor

You can also check www.herbalife.com, where you can choose your languange or country.







Sem comentários:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...